27/8 sen kväll.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Teoriprov för lastbil idag och jag klarade det!!!!!!!!!!!!!  "jag kungen är över alla här"
I ärlighetens namn så trodde jag inte att jag skulle det, men jag är antagligen bättre än vad jag själv tror.
Dagen börjades med en fotbollsturnering inne i lumpen och jag är sådär lagom förtjust i att spela fotboll (kan bero på att jag är så fruktansvärt dålig)
Detta gjorde vi fram tills lunch, då vi var 6 pers som duschade, bytte om och åkte bil till Uppsala för att skriva teoriprov, alla utom en klarade det:) så vi firade med glass och sång på vägen hem.
Just det, herre min skapare jag ha syndat. Vi kom till vägverket för tidigt, så alla tog sina foton till körkortet och vi hade en timme kvar så vi åkte in till stan. ICA gick jag in på och köpte 3 stycken bullar som jag åt upp på en gång (nyttigt värre).
Tillbaka till Enköping, äta middag byta om till fyskläder och sen fick jag vänta i en timme på att vi skulle få sluta så jag kunde gå till gymmet och träna. När jag tillslut kom iväg och sedan tränat klart har jag kommit tillbaka till rummet, duschat bytt om och lökat och nu sitter jag här och lånar Lennartssons dator. 
Imorrn är det lite halvlökigt men det ska jag försöka att berätta om då:)

Spännande liv jag har. Men glad är jag nog lite iaf=)

Puss // Robert

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen till ett godkänt prov :)

2008-08-27 @ 22:51:27
URL: http://sjojungfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0