28/8 senare kväll

Idag har vart en mellansoft dag, vi skall ha besökshelg här på lumpenområdet för anhöriga och övriga nyfikna så vi har fixat lite med våra tält och containrar. Dagen började med att min grupp skulle hugga ned 50st träd att hålla upp maskering till våra lastbilar, barnslig som man e så är trädhuggning jättekul! ;)
när vi var klara fick vi hjälpa de andra grupperna lite, klockan 16 blev jag permiterad (ledig) för att kunna åka till Västerås och delta i blodomloppet, en springtävling där jag sprang 10km/1mil jag satsade på att komma under 40 minuter kom på 40 minuter och 5 sekunder (HAHA PÅ MIG!) men det är en skitbra tid så jag är nöjd ändå.
Kvällen avslutades med lite fika hemma hos en lumpenkamrat som bor i Västerås sedan åkte vi tillbaka till Enköping och här är jag nu, satte mig vid datorn för att kolla lite resultat från loppet, men det hade inte kommit upp ännu!

Summering: En funkis dag, en dag närmare lov. Ska försöka lära mig att inte yttra mig om saker jag inte är så insatt i, missförstånd är inte så bra.

Puss / Robert


Kommentarer
Postat av: Annie

du har börjat uppdatera mer, bra :)

2008-08-29 @ 14:47:28
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Fanny

20 plats av 350, right? :)

Myket duktigt. Och jag håller med dig, det är onödigt med missförstånd.

2008-08-29 @ 15:09:42
URL: http://lillasjojungfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0