29/8 kväll (som vanligt)

Ett stycke historia skrivs nu, första gången jag skriver blogg fyra(4) dagar i rad! fräckt!

Angående springtävlingen igår så kom jag på en 20:e plats av 350 startande. vilket jag tycker är helt okej:)
Idag så fortsatte vi som igår, fixa och trixa inför lördagen då alla "gäster" kommer till området. Just det, glömde nästan vi hade el-säkerhets utbildning på morgonen innan vi började med fix-trixet. En intressant och lärorik utbildning man kan ha nytta av i det värkliga livet utanför Försvarsmaktens stängsel;)
I övrigt var det en ganska lökig dag. Det sista vi gjorde innan middagen var att städa kasern (vårat hus vi sover i).
 Sen blev vi lediga fast vi fick inte gå utanför området (känns som fängelse ungefär)
Men vad gör det mig? jag fick ju gå till gymmet och träna som jag tycker så kul:) 
Nej nu var jag delvis ironisk, klart det är kul att träna, men en fredag och alla man snackat med ska göra något kul då känns det rätt bajs att ha utegångsförbud:P  En dag närmare lovet som börjar på måndag iaf. Kryssning med lumpenkamraterna FFS! Sjukt nice.   Någon som vill ha ngt från Tax-freen?;)

Det räcker nog för ikväll, skall lägga mig i sängen och lyssna på lite god musik nu:) 

snart är det måndag och ledighet!  WOHOOOO!

Kiss you/ Robert 

Kommentarer
Postat av: Therese

köp sprit till mig!!! eller typ vin ;)

2008-08-30 @ 11:48:20
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så nu är också en bloggare? ;)

Viktoria hatar att jag håller på så mycket med min blogg :) ha det bra!

2008-08-31 @ 23:44:45
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Therese

uppdatera lite nu vaa :P

2008-09-08 @ 10:03:44
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0