27/12 tidig kväll.

Första blogginlägget med min nya dator. Detta är en riktig killer!

Köpt på Elgiganten.

Jag har ju lovat mig själv att blogga lite flitigare när jag skaffat mig egen dator. Får stå upp till vad jag sagt nu=)

Igår var det chillkrök på soft bar. Vissa av oss blev lite överförfriskade, jag själv fick i mig precis lagom av det goda=)

Idag har jag inte gjort mycket. Softade runt på morgonen, sen åkte Pappa och jag till Länna och köpte min julklappsdator:) 

Ikväll händer... Jag vet inte. vi får se=)

Imorgon skall jag slösa mer pengar. Köpa datormus, Kanske extern hårddisk. Ryktet säger även att jag ska belöna mig med en Ipod:)



Ser ni.. Jag kan skriva blogg, inte för att ngn saknat mig...


Svensk sushi (sill).

Kommentarer
Postat av: Therese

johoo! :D nu kan man läsa här igen utan att bli besviken :D

2008-12-27 @ 18:16:30
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0