28/12 kväll

Idag klev jag upp ganska tidigt för att kunna ta mig iväg och ta min kaka av klädrean.

Stan blev det. Först skulle jag ha en väska till min nya dator, sen gick jag och köpte mig en Ipod bara sådär:)

JC it was fick ju presentkort där. Skulle hitta jeans, men eftersom jag är en kroppstorlek så verkar vara väldigt avarage så fanns det inget i min storlek och det som fanns var inget för mig.  REA i ett nötskal för min del.
Stadium kolla skor, lika där. De var befriade från min storlek. Detta i kombination med hunger  (och lite andra hemliga saker) gjorde mitt humör lite sämre, åldern börjar ta ut sin rätt och jag springer runt och är grinig.

Fortsatte tappert med o kolla stans andra Stadiumbutiker eftersom skorna jag hittade var så pass snygga och till ett schysst pris... Men ingen lycka... Kollade vidare i lite affärer, allt jag var intresserad av var saker till ordinarie pris. Så sådana köp väntar jag lite med:) 

Juste haha.. Prövade ett Par Nudie jeans på JC oboy! Jag insåg att de var av kvinnlig modell och strech.  Fatta vilken snygg röv jag fick:D  kul när jag insåg det. 

Åkte hemåt. I Slussen bestämmde jag mig för att nyttja en Selecta maskin Snickers och Twix 2 för 15. Dagens stora dolda jubel utbröt inom mig när jag fick en snickers extra. Maskinen gav mig en för mycket. WOW!

Hem och försöka bli vän med min Ipod och Itunes... Gick lite sådär. Bror min ska få hjälpa mig antar jag. 

Äta middag, träna på gym. Det gick bra.

Jobb imorgon, 2 dagar jobb sen lite ledigt igen. Haha. 

Jag är lite sugen på att jobba. 

Det får räcka, var glada att jag skrev över huvudtaget!


Pizza Calzone.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

haha fan vad otur du hade där med kläderna och det. men efter oturen kommer turen !! en extra choklad ,det var ju susen ! :D hoppas du hade en bra dag. Puss

2008-12-28 @ 21:21:58
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0