29/12 kväll

Passar på att skriva lite nu.

Jag kan säga att jag är lite trött, Delade post till hela Henriksdalsringen idag (massa spring i trapphus) Jobbigt, varmt och kul=)

Sen var jag ju uppe tidigt också. Halv sex kliver jag upp när jag ska jobba.

Eftersom jag springer i portar så måste jag ta av mig till t-shirt för att inte svettas ihjäl, människor tittar lite konstigt på mig när man springer ute i t-shirt mellan portarna i minusgrader.
Alla äldre damer manar på att jag borde klä på mig. Gick även förbi en man av utländsk härkomst i en port, han skakade bara på huvudet och mummlade högt "hmm svenskar..."  haha:D

Slutade jobbet vid fyra. Åkte till Centralen och bokade nya biljetter hem från Örebro (där jag ska spendera nyårsafton) jag kom på/fick reda på att jag ska jobba på fredag, så jag får åka hem redan på torsdagen. Kajsa följer med mig då. Jag skall bjuda henne på Stockholm lite, var ett litet tag sen sist:) 

Skulle träna på gymmet idag, men fick inse att mitt 2½ timme långa spring pass får duga som träning idag.
Ska ta med träningsväskan imorgon och träna direkt efter jobbet istället.

Ryktet säger också att jag ska på bio imorgon.

Härligt osammanhängande jag skriver:) 


Nej!  Nu blir det lite glass tror jag, belöning till mig själv för att jag lyckats lösa musikmappningen på min Ipod:D


Biff Lindström.

Kommentarer
Postat av: Therese

Beskriv min blogg med ett ord! http://theresemansson.blogg.se

2008-12-31 @ 00:22:41
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

hoho, det ekar här inne, så tomt är det.. :O

2009-01-11 @ 15:05:37
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Mange

Svenne, det må vara en maträtt. Men Lindström är allt annat än biff!

2009-01-23 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0