5/12 Lökligekväll

Jaa hela dagen är lite lökligan idag.

Slappat hela dage, lite jobbfix idag. Säger inget om hur det går förrän jag själv vet, men jag tror och hoppas att det slutar gott=)

Var ute och sprang en bit idag och avslutade med sittups hemma.
Handlade med mamma.

Ville gå ut ikväll, men alla är så sega/fattiga lika så jag, iaf det där med seg.
Skall till Knugens kruva imorgon med mamma när det öppnar. Dvs. vid 10.
Kliva upp vid 8 imorgon, jag får äran att köra dit.

Imorgon skall jag förutom morgonaktiviteten, till min kusin som fyllt 18 på kalas, träna lite sen på kvällen skall jag vara barnvakt åt ett av mammas gamla dagbarn och hans storebror. Det innebär spela Rock band en hel kväll och få betalt för det=)

drömjobb? haha


Har fortfarande inte öppnat någon lucka i kalendern, göra det nu kanske?

Mmmm


Minestronesoppa.

Kommentarer
Postat av: Therese

nä, nu får du faktiskt ta och upptadera lit här !! FY

2008-12-15 @ 18:13:38
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0