16/1 eftermiddag

Startade en mörktvätt (för den som undrar och bryr sig)
Var på Biltema förut och köpte tvättgrejjer till min Saab och kabelupphängare att använda i rummet. Skulle köpa 20 pack men det fanns bara 100 pack kvar. Då blev jag sur och var tvungen att köpa ett 100 pack. det är typ 90 clips fler än vad jag behövde.
Kom sedan på att det fanns en biltvätt i Vivalla/Eurostop. skulle bara åka dit och kolla hur den fungerade (man får tvätta bilen själv)  Allt verkade skitbra och jag kom på att jag inte ens behövde eget medel eller någonting. så jag tutade i 60 kronor och fick 3 poletter (20 kr st.)   Det fanns massa lägen på en vridknapp så slangen man använde sprutade ut olika medel osv. fast man hade ju skitbråttom och jag han inte få bort allt medel från bilen innan tiden tog slut och så fick jag stoppa i ytterligare 20 kr så jag kunde få en till polett och spola den klar. Eftersom jag har en vit bil och så syns skiten extra bra och jag fick inte bort allting hur mycket jag ens försökte i stressen;)
Men nu har jag en teknik till nästa gång iaf. Skall ta med eget medel och använda innan man startar maskinen så kan man gnugga bort allt skit så kanske den blir ren på riktigt. Jag får se positivt på detta, den blev ju trots allt renare än innan. Skall nog tvätta den mer ordentligt nästa vecka.
När jag kom hem satte jag upp nätkabelsladden (det lät konstigt) i rummet också så man slippper gå över den och få störningar på tv:n
såhär kul är mitt liv..
Men snart är det lumpen:D

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha.. "det där lät fel " du är ju rolig du :D på lördag gäller det:D:D

2008-01-16 @ 15:32:16
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0