17/1 eftermiddag

Idag började jag lite segt, gröt till frukost framför tv:n (havregrynsgröt såklart) redan här hade jag bestämt mig för att jag skulle ta mig ut o springa. Efter att jag ätit gick jag ned i källaren och tog ner all tvätt jag hängt upp igår (duktigt)
jag bytte om till springoverallen tog upp springskorna från källaren. men jag segade en stund innan jag gick ut, ville inte springa så nära frukost.  Till slut kom jag ut iaf sprang lång vet tyvärr inte hur långt. kom in och gjorde alla armhävningar och sittups  ( nu är jag fit for fight till lumpen)  54 armhävningar i rad lyckades jag med som bäst. sen började jag lite lätt med o städa på toaletten (satans glamouröst arbete) jag duschade, åt lunch kom upp och städade färdigt.

Vet inte riktigt vad som händer nu. Kanske skall ut på en prommenad (vaaah?). Fick förfrågan om att jobba ikväll på posten, men det var jag inte taggad på. Det var så segt igår så jag blev lite skeptiskt.
Pom vanligt lovar jag att skriva om det händer något coolt.

Dages citat:  (skall börja med det så det alltid finns något spännande i bloggen)
Brasilien vinner EM!  (sagt av Markoolio inför fotbolls EM 2004. och han har rökt vadå?)

Puss/ Robert

Kommentarer
Postat av: Therese

kul att du börjat blogga :) det går ju bra det här :D Tack för kommentaren föresten. får se om det är några andra som tycker likadant som dig, annars får det bli lite små ändringar. ;)

2008-01-17 @ 14:37:51
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0