18/1Kväll

Det har hänt lite idag ändå...
Sov lite för länge tyvärr, visserligen skönt men man känner sig som en lallare, klev upp vid halv 10 typ.
tittat på tv, vart ute och prommenerat i regnet.
Sen så badade jag med Kajsas lillebror på Gustavsvik:D   det var dock inte helt smärtfritt att ta sig dit. Åkte bil och  fick soppatorsk (känns sådär lagom rutinerat) men min soppamätare är trasig så man får gå på känsla när man skall tanka, Det funkade inte riktigt nu. Så jag fick låta bilen stå med varningsblinkers på en busshållplats och kuta till bensinmacken som turligt nog inte låg mer än 500 meter bort. Lånade en dunk av dem att tanka bilen med, sen kunde jag köra bilen till macken och tanka på riktigt. Till slut kom vi till badet:)   det var forsen, toaletten och Ferrari rutschkanan:D näsblod hann jag med och få också, vet inte varför, men det försvann lika fort som det kom. Det var länge sen jag badade så det var kul:)  Blir kanske bowling imorrn, men Kajsa har ont i ryggen så vi får se hure blir med det.
Felix och jag pratade på badet om hur gott det skulle vara med pizza och när vi kom hem så var ingen emot att äta det till middag, gött! första gången jag är direkt onyttig på flera veckor, det tycker jag att jag var värd=)
Imorrn skall vi äta ute men då blir det kanske inte lika ohälsosam mat.

det var nog det mesta, om inte allt.

Dagens citat:
"En mjukglassmaskin i postens personalrum är en bra idé!"  Gustav Svensson i "svensson svensson" långfilmen.

LOVE IT!

Puss / Robert

Kommentarer
Postat av: Therese

jag fyller år i morgon!. gör reklam för fan ;)

2008-01-18 @ 23:10:47
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Therese

uppdatera ! :(

2008-01-21 @ 17:30:52
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Linnea

Svensson Svensson is the shit! =)

2008-01-21 @ 20:48:56
URL: http://lilleplutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0