21/1 Kväll

Nu har jag lyckats sega, inte skrivit sen i fredags, sorry!
ni har inte missat något;)  Var ute och åt med Kajsa och Fredrik/Elle på en ching chong resturang, det blev 4 små rätter. gott men jag blev inte mätt på min mat och det var seg service. Så vi dricksade bara 1 krona:D
sen åkte vi hem och åt en sjuhelvetes massa glass. och spelade kort. Slut på lördagen.
Söndagen var lugn, hände egentligen ingenting. Jag var ute och sprang över 1 mil (duktigt x10) sen kom jag in duschade och såg handboll. Sen hände inget.
Idaaag så har jag prommenarat upp på stan med Kajsa, eftersom hon har ont i ryggen så tog det lååång tid, (typ 2 timmar) sen ringde Patrik och ville bowla med mig. så det blev så, först gick jag hem och tog av mig långkalsongerna (och sket) sen bowlade vi, kul!  länge sedan, det gick bra i början:)   Sen gick det sämst!
efter det åkte vi hem och sen har jag baratagit det lugnt. ätit mat typ=)   

Som sagt ni har inte missat något (jag har hoppat över en massa detaljer men dem spelar ingen roll:D  )


HoV  // Robert


Helgens citat (kanske kommer med fler för att jag missat några dagar)

"Feminismen är lika nödvändig som en soldriven ficklampa"  Vet inte vem som sagt det, men det är bra!

(ursäkta alla stavfel och punkter och kommatacken, orkar inte rätta kommentera och säg till om det blir jobbigt att läsa)

Slask och klem.


Kommentarer
Postat av: Therese

haha. 1 kr. du är ju för rolig du ! :) jag vill också bowla ju. vi får ta och göra det någon dag. ! tycker iaf jag. Puss på kramen ;)

2008-01-21 @ 21:13:00
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Fisken

Haha så du har en sån här.. blogg du också:P
Och så får du reklam och skit:O Vad är det jag hör och ser:P Men det är bra att du bara gav 1 kr i drick:P men jag skulle nog satsat mer på 50 öringen eller nåt;D

Hej på dig

2008-01-21 @ 22:25:31
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: Therese

haha.. se´, nu har du fått reklam av fisken också:D
så roligt:D

2008-01-21 @ 23:00:49
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0