23/1 förmiddag

Klev upp idag (WOW!) har hunnit äta frukost ochh sett på tv. tagit fram mina löparkläder startat disk och tvättmaskin.  Måste tvätta mina kläder så jag har så lite smutstvätt som möjligt tills jag åker in i lumpen, känns klokt.
Har tänkt att gå ut och springa en kort sträcka som uppvärmning för att sedan komma hem och köra styrketräning. sen måste jag hänga tvätt och starta en annan (man kan ju såklart inte blanda svart och vitt) sen skall jag äta lunch.  Se på Rambo filmerna igen:D  ASCOOLA! 
Skall jobba på posten ikväll, (lagom kul) pengar är pengar. detta är vad jag vet nu.

Händer det något coolt lovar jag att berätta. kan skriva mer om hur coola Rambo filmerna är sen:D


KYSS / Robert

Dagens:
"Sex är det roligaste jag varit med om utan att skratta"

"vansinne är ärftligt, du kan få det av dina barn"

Kommentarer
Postat av: Therese

ja, snart är det helg. ! längtar! :D:D

2008-01-23 @ 16:41:09
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0