25/1 tidig kväll.

Skrev inget i bloggen igår, sorry!

Hände inte så mycket, packade, städade var ute och sprang. Jobbade även på posten igår, det var definitivt sista gången.
över och ut.

Idag har jag åkt hem till Fjollträsk. Släpa på min tunga väska var hääärligt;)
iaf kom hem till min kära mamma och min kära PSP:D  Sen jag kom hem har jag tagit det lugnt och lekt med mammas dagbarn typ. var nyss och handlade med mamma. Ikväll ser det ut o bli slappt, vi skall äta Tex mex till mat. var ett lite tag sedan, om man bortser från Natchokorgen jag åt efter bowlingen i måndags:)

fan vad tråkigt lite jag skrev nu.
kanske skriver av mig lite mer sen.

Kuas // Robert


Dagens citat:
"Trying is the first step towards failure"  /Homer Simpson

Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. vi ska också äta tex mex ju ! :D ses i morgon grabben ;) Pussen

2008-01-25 @ 18:55:51
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: robert

Provar skriva från min PSP, verkar fungera:)

2008-01-25 @ 21:16:52
Postat av: Therese

coolt ;)

2008-01-25 @ 22:01:53
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0