Ny Bloggare

Startar en blogg idag eftersom Therese har tjatat. vi får se om jag har mycket att skriva om.
Det är trots allt mindre än 2 veckor kvar till lumpen, vet inte hur mkt tid jag har att skriva när jag är där inne.
Idag har jag iaf hunnit kliva upp och äta frukost och sett tv.
Skall till Coop och handla snart och så skall jag förbi OKQ8 och kolla vad det kostar att hyra in sig i Gör Det Själv hallen. De har så dålig information på sin hemsida och där står inga priser. DÅLIGT!
iaf är det lagom pris så skall jag tvätta där antingen idag eller imorgon och det behövs för bilen är skitig och så behöver den säkert befrias från salt. Skall även sätta på det nya skattemärket på regskylten.
Skall sen åka och köpa tvättprylar på Biltema och även köpa kabelupphängare eller vad det kallas så man slipper nätkabeln till tv:n liggandes på golvet.
Kajsa slutar tidigt och då skall vi till Marieberg och kolla lite ett tag. Sen har hon träning och även jag, ska lira innebandy med en av killarna som jobbar på Däckia där jag jobbade i november, de har ett korplag och jag skall vara med och stå i mål. Ganska kul:D
skriver väl mer sen om det händer något speciellt. 
  jag och barbara
Jag och barabara i sommras på Powermeet i Västerås

Kommentarer
Postat av: Tessan

vad kul att du har en blogg nu!:)
Nu har jag en till att läsa. Ha det bra Svennen ;)

2008-01-15 @ 10:54:43
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0