onsdag 16/1 morgon

Klev upp vid 8 idag. såg lite tv. Sedan gjorde jag frukost till mig själv. och bestämde mig för att se klart filmen Rambo 2 som jag började se igår men inte hann och se klart för jag skulle till innebandyn. Sjukt coola filmer de där!
Igår planerade jag att åka och tvätta bilen idag, ser inte ut som det blir så eftersom det regnar och bilen kommer bli skitig direkt när man åker ut och kör efter tvätten. Möjligtvis kanske jag åker förbi Biltema och köper alla tvättgrejjer jag skulle ha osv.  Skall ut och springa idag kanske (haha), annars gör jag det imorrn. Ikväll blir det även jobb på posten. lagom kul, men pengar är pengar.  Måste komma ihåg o ladda min mp3 innan bara.
Jag skriver mer under dagen om det händer något speciellt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0