11/7 Kväll i lumpen

Hmm...
Har Barto i lumpen nu (Beredskapstropp) det betyder typ att vi skall vara här på området, glo på tv hela dagarna och vara beredda på att sticka ut om det händer något och folk behöver hjälp, tex. skogsbrand eller om ett barn gått vilse eller liknande. det händer sällan så det blir mest att man sitter och gör inget. Som tur är kan man tränade. sprang hinderbanan med kroppsskyddet som väger typ 16kg idag. Grymt jobbigt och grymt kul:D

vi får sova hur länge vi vill. Iaf imorrn och på söndag, sen börjar den vanliga tjänsten igen.
imorrn är det lördag det betyder brunch, låter gott.

Vi vet att det skall komma ett övningslarm så alla är skiträdda och går på helspänn hela tiden. Men det är luugnt;)

Nu skall jag gå ned på rummet och kvällsfika en smörgås och en banan.
Skriver mer imorrn, för det har jag antagligen tid med!

Haha! fan vad lättläst jag skriver när jag är trött (Inte)

puss på mig!

/ Robert

Kommentarer
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Tack så mycket :D! Och tack för tipset ;)

2008-07-12 @ 15:06:46
URL: http://gauppivikt.blogg.se/
Postat av: Christoffer

det heter Berto?:P inte barto:P eller har dom ett annat namn där du är?:P

2008-07-15 @ 14:29:49
URL: http://fisk33n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0