7/7 Kväll strax innan käk

Tar mig i kragen och skriver Blogg för Therese har tjatat så.
Egentligen tycker jag inte att det händer så mycket i mitt liv meeen skriver man så kan det bli några rader iaf.
Tänker inte berätta vad jag gjort i sommar, ska bara beklaga mig om idag bajs skit kiss väder! regnat hela dagen ju.

Köpte en ny cykel av min kusin igår och efter viss inspektion konstaterade jag att bakhjulet var lite skevt, lämnade in det på riktning idag, sen handlade jag med Mamma.
Ja juste fan tränade lite i morse också (men det gör jag så ofta att jag inte tänker på det)
Det jag tränar är lite varierande styrka och kondition. Jag tränar för att det är kul, man mår bättre blir friskare och starkare. Sen är det ingen negativ sak att man håller sig i form och blir en snygg BeachBodyBoy:D

Allsång imorrn med Therese och hennes vänner kul att träffa nytt folk! Måste bara bli bättre väder då än idag annars kommer jag föra ett jävla liv.

Det var inte så farligt att skriva, ska nog börja göra det lite oftare än vad jag gjort nu. även fast det inte alltid blir så lätt PGA lumpen.
Nu hägrar middag! Spagetti:D

Puss på mig och kram på er!

/Robert


Kommentarer
Postat av: Therese

wihoo. en uppdatering !! :D

2008-07-09 @ 21:33:57
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0