16/3 sen förmiddag

Ännu en vecka har gått.
Vi har haft säkerhetsvakts utbildning denna vecka, hyffsat kul. Man har lärt sig lite nytt.
Roligast var i torsdag då vi skulle öva allt praktiskt jag fick vara Sk. figurant nästan hela tiden då är man skådespelare som man skall gripa eller ta hand om, sätta handfängsel på eller vad som nu krävdes.
jag var grym skådespelare och fick ordentligt med stryk. men det var kul=)
tillbaka ikväll. vi har radiotjänst denna vecka, låter sådär kul, men det håller bara på till onsdag eftermiddig sen börjar ett långt skönt påsklov=)
men vi har kul som fan i veckorna trivs med typ alla på plutonen... 
helgen har varit lugn man hinnwer inte med så mkt man vilar upp sig typ, var ute och sprang igår, inte det smartaste jag har gjort då jag har brutal träningsvärk i vaderna eftersom vi sprungit i lumpen typ varannan dag och gått hela tiden så kroppen får inte direkt vila. 
shit vad dålig man blir på att skriva sammanhängande när man inte skriver allt för ofta.

ska ta med mig min gamla kamera som jag inte är så rädd om så det kanske kommer upp bilder på något kul vi gör. 

vi får se hur mycket jag kommer att uppdatera under lovet, den som lever får se.

Puss // Robert

"Det är inte lätt när det är svårt" eller "övning ger träning" som vår plutonchef säger.

Kommentarer
Postat av: Therese

kul vad kul att du trivs i lumpen ! :)
och du är ju duktigt du med som tillochmed springer :)
kul med uppdatering :D ha det så bra :) kram

2008-03-16 @ 20:52:31
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0