20/3 eftermiddag

Jaa, första dagen på min ledighet.
klev upp vid 8, som är grov sovmorgon jämfört med vad jag är van vid.
tog det lugnt ett tag, sen har jag tränat lite så man blir stark och mår bra. åt lunch sen for jag in till stan och skulle köpa bussbiljett så jag kan åka till Kajsa på söndag.  passade även på att kolla lite i affärer då jag tyckte att jag behövde t-shirts även fast jag har massor..  det blev 3 stycken från H&M en blå med tryck, skön och sen en grön och en vit vanliga. gick runt i andra affärer men hittade inget typ.åkte till Sickla för att möta upp mamma, tittade in på H&M där och köpte en skjorta som jag tyckte var snygg (såklart för inte fan går jag och köper fula kläder) sen handlade vi på ICA sen åkte vi hem typ.  det blir lugna gatan ikväll och imorrn skall jag ut och springa, träna är livet!

Det är jävligt skönt att vara utan hår man behöver inte tänka på frisyr och slipper använda/köpa hårgrejjs = man slipper finnar i pannan så nu är jag helt befriad från sånt.  dessutom tar det 15 sekunder att bli torr över hela kroppen när man duschat. skönigt.

Puss// Robert

"ofarlig riktning efter patron ur är i mitt knä, för det är så jävla hårt!"  / Lt Wikland

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Kul med uppdateringar, har inte kollat din blogg på ett ag så blev lite att läsa dock haha=) Kul att du trivs men hur kunde du tycka att skyddsvaktutbildningen var rolig? haha:P Har iofs fått frisedel nu om du inte hörde det:)

2008-04-19 @ 11:27:08
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: Böökari

Tjaa robban :)
roligt att höra att du trivs i lumpen :)
själv fick man inte göra lumpen :(

Ha de gött :)

2008-04-22 @ 10:37:02
URL: http://boeoekari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0