10/11 tidig eftermiddag

Ännu en dag har gått.
Sov hos Fanny tills idag, Igår såg vi Nilecity:D
Idag har jag hunnit hem, fixa trixa lite och sedan åkte jag till Arbetsförmedlingen och flashade lite arbetsintyg, har dock inte intyg från alla jobb jag haft så jag får leka lite telefonist idag eller imorgon och be om sådana.

På hemägen började det regna så från bussen hem fick jag gå i härligt spöregn.
Åt nyss lunch och nu skall jag packa väskan och gå o träna.

Ikväll ska jag på någon förhandsvisning av filmen Kärlek 3000 med Therese och kanske några andra oerhört spännande film;)
kul att göra ngt iaf=)

tha tha taht's all folks!

Puss // Robert

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hann före dig ! :D

2008-11-10 @ 22:09:59
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

Och när ska du blogga om gårdagen då !? :D

2008-11-11 @ 09:26:13
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0