13/11 kväll

Höll faktiskt nästan, nästan på att glömma skriva idag... Bara nästan;)

Klev upp ganska tidigt idag för jag skulle vara på arbetsförmedlingen idag, trodde jag. var där vi 9 och insåg då att jag tagit fel på datum. Jag skulle egentligen dit imorrn. Som tur var kunde min handledare ta emot mig iaf så jag slipper åka dit imorgon. Vi kollade genom mitt CV och personliga brev, hon tyckte det såg väldigt bra ut. Hoppas att det gör det och att det inte bara är något hon säger HAHA!  Sen så sade hon appropå mitt lastbilskörkort att det inte borde vara några problem för migg att få ett jobb inom en snar framtid. treeevligt.

Åkte in till Gamla stan för att köpa tyg till mamma, bredvid affären jag köpte tydet i låg street butiken "Colourez" de hade sjukt snygga t-shirtar, ville ha så många att det slutade med att jag inte köpte någon. Ska defenitivt dit en annan gång!

Hem, äta lunch. smålta lunchen (Ska tillägga att det tog en stund för mig att börja tillaga lunchen)
Smälta lunchen, sen skulle jag gå till gymmet och springa lite på löpbandet. Då plötsligt grips jag av både mag och huvudsmärtor, inga kraftiga kanske. men det ledde till att jag lade mig i soffan och kollade tv istället. Forrest Gump=)

Efter filmens slut började jag bli rastlös, jag kände mig inte helt 100 på att gå och träna så jag gick bara runt hemma och gjorde ingenting.  

Nu har jag käkat middag och hoppas att kroppen mår okej om ungefär 50 min för då går jag ut och springen en kortis:)

allt för nu!

Puss // Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0