14/11 eftermiddag

Hmm jag hade klockan på ringning ganska tidigt. typ kvart över 7. sen snoozade jag i hela 45 min, stängde av snoozen och somnade om=(  man blir så seg av att sova länge, huvudvärk fick jag också och det tog en stund för mig att komma igång.

Idag har jag sökt lite jobb, eller ja skickat in ansökningar. Så man får hoppas på det bästa. Städat ytterligare på rummet, för mina kusiner kommer idag och ska sova här...

ska ladda batterierna lite till. sen får vi se vad som händer ikväll.
Om det blir utgång med mina kamrater som muckar idag, mår jag lite sämre så kanske det inte blir så aktuellt.

vi får väl se!

Puss // Robert

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe, okej. Jo men det är väl det.. och förstår inte varför. johan ser ju ut som en brud och kan inte fatta att tjejerna tycker han är söt ! han är inte det någonstans !

2008-11-15 @ 12:51:43
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0