15/11 eftermiddag

Det blev en tung kväll igår, skulle ut med lumpenkamraterna som muckade igår. Men på väg till förfesten vart jag bara sämra och sämre, feber!  Satt som ett lik i soffan och ville bara hem, man fryser ju så fruktansvärt när man har feber.
Sen vill man ju inte vara en bangare så jag hängde med ut, gick raka vägen in och satte mig i en soffa i ett hör, kul kul. Det höll i ungefär en timme sen orkade jag inte mer så jag åkte hem. Att ta sig hem var en riktig pärs! med den huvudvärken jag hade.

Det var så jäkla skönt att lägga sig i sängen och jag svettades som en isbjörn i sahara! Skitbra man ska svettas ur febern.
Jag vaknade upp lite bättre iaf, och jag blir bättre och bättre hela tiden idag=)  Som ni förstår tar jag det väldigt soft idag.

Vad som händer senare är lite beroende på hur jag mår sen, tillfrisknar jag heelt så kanske jag ska till Therese och se film. Gör jag det inte så är det nog klokt att jag softar och driker vatten.

Puss // Robert

Kommentarer
Postat av: Therese

skönt att du börjar piggna till! :)

2008-11-15 @ 15:24:50
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

wiihoo ! :D du kom iallafall :D

2008-11-15 @ 19:44:57
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0