17/11 kväll

Skrev ingen blogg igår, var på väg att inte göra det idag heller.  Lathet?

Iaf, idag såg ut som många andra dagar sen jag slutat lumpen.
Träna- Städa - slappa.

veckans behållning är kryssningen med lumpenvännerna på Onsdag-torsdag  Kan bli riktigt kul!  =)


Helgen:
Lördag - Repa mig lite från min feber, jag tillfrisknade ganska fort och kunde åka hem till Therese och se film på kvällen.
Vi såg Svensson Svensson innan filmerna också.  Filmerna vi såg var Superhero movie (ganska obra) Good luck Chuck (bra och rolig)

Söndag: en riktigt trött dag, det började snöa och var kallt ute. Fanny kom hem till mig och Vi låg i soffan på mitt rum framför TV:n hela kvällen typ. Vi såg Butterfly effekt och sen massa olika tv program.



Fläsksvål.

Kommentarer
Postat av: Therese

tack för filmkvällen ! :)

2008-11-17 @ 21:45:08
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0