22/11 eftermiddag/kväll

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev, och senast jag skrev var det inte särskilt ordentligt.

Haft "fullt upp" med kryssning osv.
onsdag kväll mötte jag alla lumpenkamrater på silja terminalen, kul att träffa alla och man var sjukt taggad på partaj, speciellt med tanke på att det var mycket folk som skulle kryssa denna gång, till skillnad från förra gången.
Som vanligt händer mycket med kyrrsningar när det är alkoholrelaterat, jag nämner inget mer än att det var jävligt kul!  =)

det var en 23-timmars så jag var hemma igen torsdag kväll. på väg hem ringde min min Lennart och undrade om han kunde sova hos mig eftersom hans tåg hem till borås gick vid 7 på morgonen på fredagen, visst kunde han det eftersom jag var är så snäll!

Fredag: sov ut tötttrött, han med och göra allt möjligt men ändå ingenting. Träna som vanligt;)  På kvällen mötte jag Fanny, vi åkte hem till henne och chillade som det kallas. kollade film. sen åkte jag hem.

Lördag. Oooh jävla skit vad det har snöat!  Bytte däck på bilen idag åt mamam och pappa, slappa lite. Träna som vanligt =)  ikväll är det en god middag sen skall jag med stor sannolikhet ut med lumpenkamraterna igen. Bra att ses ofta nu så vi kan suga musten ur varandra och tröttna;)

vi får se helt enkelt!


Pölsa.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får ha det så trevlig ikväll kamrat ! :) Puss och kram

2008-11-22 @ 17:20:27
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0