24/11 morgon-tidigt

Idag klev jag upp tidigt i ledighetens namn.
Hade ett mejl att skicka, en jobbansökan jag skrev förut glömde jag att bifoga CV i mejlet och det märkte jag i helgen när jag fick ett svar från företaget. Vackert första intryck:D

Snöstorm!  Känns bra onödigt.

Läste en festlig sak på Aftonbladets hemsida idag.

Det var en snubbe som käkat på McDonalds och glömt sin telefon där. Någon annan hittade den och blev  ännu lyckligare när han insåg att det fanns nakenbilder på mannens fru i telefonen. Varpå han lägger upp dessa på internet och sedan fortsätter tracka mannens fru via SMS. Resultat av detta är att mannen stämmer McDonalds.
Skulle jag skratta eller gråta? Vad stämmer han dem för?  Gör deras mat honom glömsk? Nu kan jag inte helt säga att han får skylla sig själv eftersom det var hans fru som drabbades. Men ändå! Jävla puckon det finns.
Behöver jag ens säga att detta ägde rum i USA? Tjockislandet i väster.
Maddafacka! Pucko! Idiot!

Idag skall jag troligtvis träna, om det slutar storma. Packa lite väska för ikväll skall jag ta mig till Örebro och träffa Kajsa, huvudsyftet är för att vi skall ute och festa järnet imrogon, men det gäller att passa på att umgås:)

Jag kanske skriver mer sen och beklagar mig över vädret!


Surkål.

Kommentarer
Postat av: rg

haha , det förvåndade mig inte att det var tjockislandet det handlade om ;) ha det så kul med kajsa och hälsa henne från mig är du snäll :)



Ja visst är dom tjusiga ;) billiga är dom också så det är bara att beställa på ;)

2008-11-24 @ 09:29:02
Postat av: Therese

Jag som skrev det ovanför ;)

2008-11-24 @ 09:29:49
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0