3/11 Kväll

MUCK!  förstå att jag har muckat! Aldrig mer lumpen. Jag är skitlycklig, samtidigt så är det ju så att man kommer sakna alla kamrater, inte sista gången vi träffas, men att umgås så nära som en familj som vi gjort och nu inte ses blir knas:/
Jag saknar inte lumpen! Men gemenskapen saknar jag! (bara för att klargöra)

Nu kan jag titulera mig "Arbetslös" Känner inte att det är så synd om mig ännu, skall njuta av lite ledighet nu men skall ändå börja kika lite på jobb denna veckan.
Troligtvis kommer jag leta mest på lastbilsjobb eftersom jag nu har mitt C kort:)
Jobbsök handlar inte om pengar nu i början, eftersom jag får betalt från lumpen fram till 19 Dec och då kommer också MUCK bidraget. Jobb söker jag nu för att jag blir för rastlös av att gå hemma, tror inte jag kommer klara det så länge.
Nu i början är det funkis liksom, jag har städning att utföra hemma och så tar jag igen lite träning som jag missat:P

Idag har jag städat på och ur rummet... Haha det lät konstigt, allvarligt talat så har jag sparat för mycket skit som jag helt enkelt blev tvungen att slänga nu! Träna hann jag också med, såklart!
Glömde nämna att jag vaknade med Fanny imorse efter att ha sovit över hos henne:)
Nog om idag! 

Skall försöka göra en kort summering av förra veckan, hände mycket kul knas:)

Måndag, plutonfest med grannplutonen, vi hade hyrt en stuga ute i skogen, alkohol för ungefär sjutusen svenska kronor hade inhandlats under dagen, jag gick in med ett mål att jag skulle bli skitfull, inte likt mig men man har ju bara MUCKvecka en gång i livet;) 
Oooh vad full jag blev, ooooh vad BAKIS jag blev, grotskt fyllesjuk kunde knappt röra på mig innan jag fick spyattack tänk er då hur kul jag hade när jag insåg att jag var tvungen att kliva upp 7 på morgonen och packa hela min stora väska med saker som skulle lämnas in senare under dagen:P huvudet gick mellan skåpet och hinken och jag mådde som en påse bajs hela dagen, tur att jag är en så humoristisk människa att jag mitt under allt elände bara skarattade åt mig själv och gastade något i stil med "jag ska aldrig mer dricka alkohol" det höll så långt som till fredagen:)

Fan det hände ju skitmycket förra veckan, orkar inte skriva allt för allt är inte lika intressant, dör ni för att få veta så får ni fråga vid sidan av! 

Torsdag, dagen med det stora M:et MUCK!  En riktigt bra dag!
sprang ut genom grindarna vid 11.30 och jublade.
Planerade kvällens aktiviteter på bussen hemmåt, på schemat hamnade Laserdome och middag på restaurang:) tillsammans med 18 andra lumpenkamrater en mycket trevlig kväll, efter middagen delade vi oss i hälften och jag avslutade kvällen med halva gänget på bio där vi såg Max Payne! Mycket våld och action!
Min vän och forne rumskamrat Mathias Lennartsson sov över hos mig!

Fredag, "shopping" i stan med några av kamraterna, jag skaffade mig en kofta och en halsduk:)
förbi systemet på vägen hem och handla alkohol att förkalasa med på kvällen.
Kväll, förfest hos "Hoven" som lånade sin morbrors (eller om det var farbrors) lägenhet i Gamla stan, perfekt för oss som skulle förbi slottet och reta högvakterna och sedan ta oss till Riddarholmen/riddarkällaren och gå på klubben "80,s" 
Jag kan kort summera kvällen som jävligt kul och lyckad, underbart att umgås med vänner dricka alkohol och dansa till 80-talsmusik:) effektivt dansande till 03:00!  Sedan blev det några chicken nuggets på McDonalds:)
Hem och sova med Lennart:P

Lördag, vakna skicka hem Lennart till Borås sedan åka med min kusin Robin till Kistamässan och kolla bilutställning, Kom hem sen, bytte om och gick till gymmet duscha, gå hem och äta sen crascha i sofffan för att jag var trött och insåg att jag inte sovit så mycket på sistonde och bestämde mig för att ta det lugnt denna kvällen och ladda batterierna.

Söndag, lite slappande lade mig kvart över elva på lördagen och fick tvinga mig ur sängen 10 på söndag morgon nästan 11 timmar, tror inte jag sovit så länge på flera år! HAHA!  Lite slappande och sedan väntade jag på att Fanny skulle komma och umgås med mig, till slut kom hon och jag mötte henne i Centrum på grunf av krångel med bussar osv.
Hemma hos mig så insåg jag att jag fortfarande var trött, men vi spanade på filmen "Kopps" en riktig guldrulle!
Äta middag sen åkte vi hem till Fanny kollade lite tv en stund sen gick vi och la oss. Sova är bäst, bara man inte gör det för länge;)

Måndag har jag redan skrivit om.

Sätter punkt för detta inlägg nu som kan vara det längsta hittills i denna bloggen!

Gör väl alltid ngn glad:)
Som vanligt har jag är jag lite grammatik dyslextisk;)


Puss // Robert

Kommentarer
Postat av: Therese

låter som en grymt kul vecka !! :) tack för uppdateringen Svenne! :) Kopps är en riktigt rolig film :D

2008-11-03 @ 20:53:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0