4/11 kväll

Igår var jag sjukt taggad på att åka in till slussen och sedan springa hem, en väg på ca 1½ mil. Skulle gjort det idag alltså, vaknade i morse och kände: fan vad dum jag är, så lyckades jag övertyga mig själv om att jag skulle behöva dricka under tiden och det kan jag inte eftersom jag inte har lust att ta med en stor vattenflaska, så jag bestämde mig för att köpa ett vätskebälte under tagen och istället gå till gymmet och träna ben.

Sagt och gjort. Trött jag var i benen efteråt! Hem och äta spagetti och köttfärssås:D
Sen åkte jag till Nacka Forum för att kolla lite hur det såg ut efter att de byggt om, skönt att vara där en vardag, inte så mkt folk:)
Köpte mitt vätskebälte på Stadium, sen spanade jag runt lite i affärer.  Jag är på jakt efter en väska, men jag hittar ingen.
Jag hann iaf köpa en röd T-shirt på Zara:)  Det är en bra butik! 

Efter det så har jag handlat med mamma, hjälpt henne med maten och slappat.
Hann med och hämta min cykel hos lumpenkamraten Exhed som bor i Tyresö, nu är den hemma. Ska fixa den lite sen ska den säljas, troligtvis.

Sen åt jag yoghurt och nu sitter jag typ här:)  
Tomorrow is another day och vi får se vad som händer;)
skönt o vara ledig får se hur lång tid det dröjer innan jag blir rastlös!

Puss // Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0