6/11 kväll

Ja vad tusan.
Vaknade hos Fanny idag trevligt, morgonrutin osv. åkte med hennes buss till Henriksdal sen åkte jag hem, packade väskan och gick o tränade. Skönt! Träffade en gymnasieklasskamrat på gymmet som jag inte träffat sen studenten.
Duscha klä på sig, gå hem och städa lite (igen) laga lunch, läsa tidning och löka.
Åkte därefter in till stan för att spana på SOUKs Bazaar vilket innebar 25% på allt i gallerian typ. Hittade lite saker men köpte inget. gick en bit till i stan och insåg att jag var folkskygg så jag åkte hem:P
Hemma så fick jag ansvaret att laga mat, Gulaschsoppa och pannkakor, läskigt med tanke på att jag inte stekt pannkakor sen hemkunskapen i högstadiet (då gick det inte bra). Trots detta så visade jag bra skillz!  en riktig hemmaman! HAHA!
nu är det fortsatt lökande ikväll och läsa lite gammla tidningar jag hittat när jag städat:PImorgon ska jag försöka hinna glida förbi arbetsförmedlingen och snacka lite med dem, visa framfötterna helt enkelt.

All for now!!

Puss// Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0