7/11 eftermiddag

Försökte kliva upp relativt tidigt idag, kom ur sängen kvart över åtta tror jag.
Äta frukost, och övrig morgonrutin. Åkte sen till Nacka Forum för att huvudsakligen gå till Arbetsförmedlingen, fick snacka med en kvinna där och lägga in lite meriter osv. Fick även ett slags möte inbokat på tisdag. Kollade och kom fram att jag endast gått sysslolös 5 veckor sedan jag tog studenten och det är ju bra;)
När man ändå är i Forum så får man ju spana i butiker. Köpte 1 par handskar och en låda med slips och manchettknappar på Dressman och så hittade jag en väska på H&M, letat efter väska ett tag nu så det var bra att jag hittade en jag ville ha tillslut.
Jag köpte väskan på herravdelningen men har redan fått frågan 2 gånger om varför jag köpt en tjejväska... HAHA! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska höra mig för. Hoppas på kul:)

HELGEN BÖRJAR NU!

Gör mig ingen skillnad eftersom jag är ledig...

Puss // Robert vad fasiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0