9/11 eftermiddag

November rusar iväg.
Idag Söndag, fasr dag osv. av mig fick far 1 påse godis och 2 lotter, klassiskt och tråkigt men han blir nöjd;)

Fanny sov över hos mig till idag:) vi hann se 3 filmer igår häärligt.

Vi låg i sängen till halv elva tills jag tvingade oss 2 att gå upp för så länge har jag inte legat i sängen på ett tag.
Hängde med Mamma till Gustavsberg och Fanny åkte med i bilen eftersom det är på vägen hem till henne. Morsan skulle kolla i porslinsaffären och jag bad om att vi skulle åka förbi Biltema för jag hade bestämt mig för o köpa en liten radiostyrd bil. Mycket glädje:)

Vid 1 kom syrran med Alexander för fika och jag var tvungen att köra med bilen runt Alexander och det verkade han tycka var kul. 
Nu sitter jag här och skriver, känner mig fortfarande duktig för att jag har skrivit blogg så pass många dagar i rad nu!
Ska äta middag hemma hos Fanny senare, men sitter och funderar nu på om jag ska ta mig ut o springa lite, var ett tag sen sist, dåligt av mig!

Hör av mig sen... KANSKE;)

Puss // Robert

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, en radiostyrd bil.. du är knäpp :D

2008-11-09 @ 21:41:15
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0