12/9 KVÄLL

Det blir inget långt inlägg, trots att det är lång tid sen sist jag skrev (har egentligen ingen bra förklaring varför det var så länge sen sist)
Helgledig från lumpen nu iaf:)  Har varit en helt okej vecka vi har slappat, jobbat och lekt krig;)
nästa vecka skall vi sova ute i "skogen" i två nätter i Strängnäs för vi ska "leka" mer krig, med andra ord träna på att skjuta.
Imorgon lördag vet jag inte riktigt helt i detalj vad som händer, allt beror på. Ska nog träffa Fanny någon gång under dagen iaf:) får se vad vi hittar på!

Jaa en notis.. jag har varit "förkyld" hela veckan eller åtminstone väldigt snorig!

Jag kommer inte på något kul att skriva. sparar det till imorrn.

JAG LOVAR! (shit tänk om jag inte skriver, vad mycket skit jag kommer få)

Puss // Robert

Kommentarer
Postat av: Annie

din uppdatering är riktigt bra ibland och ibland ingenting alls. man blir ju besviken ;)

2008-09-16 @ 09:56:20
URL: http://jooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0