13/9 (egentligen 14/9)

Jag lovade att skriva blogg igår... Men det hanns verkligen  inte med! fick ingen tillgång till dator.
Jag tror inte att det gick någon nöd på någon.
Igår klev jag upp relativt tidigt (08.30) åt frukost, lökade lite osv.
Åkte in till stan för att träffa Therese och lämna hennes flaksa vin som jag köpte på kryssningen och för att köpa en guitar hero Gitarr. snabbt besök inne i stan, åkte hem duschade och begav mig hem till Fanny:) Spenderade kvällen där med hnne och hennes far. sen åkte vi hem till mig och kollade på film och somnade (tar på krafterna att kliva upp tidigt)

idag har jag softat med Fanny hemma hos mig, eller egentligen letade jag efter min reservmobiltelefon som jag verkligen inte kan hitta, är hyffsat säker på att den är hemma, men jag kan ha fel. Den är iaf. inte hittad och jag har svurit några ramsor över det.

ikväll är det tillbaka till Lumpen som gäller.
Nu ska jag spela lite Guitar Hero=)

Kramiz. / Robert

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det skullle vara så typiskt om den bara låg hemma hos dig helt synlig, och du missa den när du letat så extremt mycket efter den! Tycker/tyckte nästan synd om dig. Inte var jag till någon hjälp heller antar jag, haha. Hoppas du hittar den i alla fall <3

2008-09-16 @ 23:41:57
URL: http://lillasjojungfrun.blogg.se/
Postat av: Therese

sprid följande länk vidare och be alla du känner att skänka pengar är du snäll. Barnen behöver det.



http://www.barncancerfonden.se/1455

2008-09-18 @ 12:19:15
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0