19/9 Förmiddag (för en gångs skull)

Helgledig blir jag idag och sen bara 6 veckor kvar av lumpen:D

Vart en soft vecka trots att vi sov i skogen i tre dagar. värre blir det nästa vecka då vi skall sätta upp en massa tält igen och hålla på.
Fick idag reda på att jag har lastbils uppkörning på måndag efter lunch. Hade inte räknat med att få en tid så fort, borde vara lugnt, måste plugga lite säkerhetskontroll i helgen.
I helgen skall jag även till Örebro! finns många bud på saker man kan göra och folk att träffa, så jag får se hur det kommer att bli till slut!

Nu skall jag snart äta lunch sen skall vi städa i huset efter det så slutar vi:D


nu blev det sådär tråkigt kort inlägg (bätte än ingenting)

Kommer sakna alla lumpenkamrater när man slutat, vi har så sjukt kul och det händer så galna grejjer hela tiden för alla här är så galna människor och vi umgås på ett sätt som gör att man lär känna varandra utan och innan, vare sig man vill det eller inte=P   (mycket snusk) haha....

nu räcker det för idag, kommer hem till stockholm lördag´kväll/söndag förmiddag, har inte bestämmt ännu.
har ni tur hinner jag skriva ett kort inlägg till idag innan jag slutar och sticker iväg!

ALL FOR NOW!

Hej på er!
/ Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0