21/9 tidig kväll

Skall börja röra mig tillbaka mot lumpen om cirkus 2 timmar.

jag har haft en bra helg. tänker inte gå in närmare på den utan hänvisar till min bilddagbok där jag gjort en liten bildsamling med text över hur min helg varit=)
Exklusive idag.
Idag har det mest varit lök, slappat handlat med mor, spelat guitar hero och gått runt o varit rastlös.
Nu kommer en tråkig vecka och sen en till helg:)
helgen efter det är jag upptagen för då skall vi vara ute i 12 hela långa dagar. men det blir det sista riktiga vi gör i lumpen, därefter börjar allt avslutande med vård och inlämning av saker(=

Jag kanske kommer med glada nyheter på tisdag vad det är får ni veta då:)

thathathathat's all folks!

// Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0