1/2 faktiskt.

Bara för att ni älskar mig så mycket så slänger jag in ett inlägg såhär sent (eller tidigt beror på hur man ser det)
Har vart ute ikväll/natt  skulle softa med min Gode vän Magnus, men halva orminge maffian kommer till Softbar och det blir lite drag och ännu mer drag som vanligt därt efter elva. en helt ok kväll.

Annars var det stan idag (igår lördag) med goda vänner. 3 par skor och pizza med gott sällskap. Fiket utan banan, givetvis. På skarriga Maestro, jag har ju gjort lumpen så jag är inke känsligt,

Jag tror det räcker såhär. det är mörkt på rummet och jag ser knappt tangentbordet. är det något speciellt nu undrar över så ska ni ju fråga.

Men allt brukar vara solklart med mig. Eftersom jag är jordens mittpunkt. Hmm nej jag ska inte ljuga och jag ska inte blogga när jag fortfarande är lite påverkad av alkohol.

Well well har inte skrivit något hetsande eller olagligt.
det var allt:)

Love you all 2.

 
ööööhm maträtt...

kasslergratäng?  WTF? hur kom jag på det?


(som skrivet, spännande blogg med alkohol i blodet)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0