1/2 fortfarande

Muuuu

Hej igen. Nu skriver jag ett inlägg till för att glädja alla.
Har egentligen inte så mycket att göra, väntar på att maten ska bli klar så jag kan äta och träna sen. Sjuuukt ovanligt.
Var med familjen en sväng hos Syrran och fikade då hon fyller år imorgon. 2 februari är en märklig dag. Känner många människor som fyller år imorgon, just precis den andra feb. mycket märkligt.

Jahaa, annars lite förberedelser för imorgon, då jag få jobba igen. Vet inte om det bara är imorgon elelr om det blir fler dagar. Det märks, blir det jobb så får jag jubla och se glad ut!

Kanske skriver ännu mer sen, fast det lär ju inte hända något märkvärdigt att tala om.


Recept på Gurka:

Gurka.
tillagningstid: Ingen ditt pucko!


Yakiniku.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0