2/2 eftermiddag efter jobbet.

Tjooollahopp!

Nu jävlar kanske jag kommit igårn med bloggskrivandet?  Vem vet?
Jag rider dessutom fortfarande på vågen att jag har fler besökare än vanligt.

Fick jobba idag, vilket är bra. Inte så kul att gå hemma dessutom går man miste om mycket pengar när man inte får jobba.
Jag ska jobba imorgon också, så är bara att jubla och se lycklig ut och det är jag bra på.

Men imorse när jag skulle till jobbet tryckte jag in Ipod hörlurarna (eller ja orginalplupparna) i öronen satte på musiken och den högra börjar spraka, sjuuukt irriterande. Jävligt nära på att få epilepsi light.

Jobba gick bra, sjuukt lite post och jag var tillbaka från rundan redan innan två.

Kom hem nyligen och mulade i mig en smörgås och ett glas O'boy.
startade datorn och lade mig i sängen med den, ungefär så har dagen sett ut och det var skönt.

Det var dagen hittills (utan detaljer såklart)

Ikväll skall jag träna innebandy, en härlig resa till Vällingby, men jag läser bok under resan så det går ganska fort.


Kanske skriver sen igen. Eller jo fan, det gör jag lika bra att hålla trenden levande.

Kommentera gärna!

Om det är någon ny läsare som vill att jag ska läsa dens blogg så har du/ni anledning att lägga en kommentar. 


Maträtt...

eller jag vet fan:D  hahaha  
nu har ni en grej att kommentera och jag kan svara på till ikväll. 
Maträtt:  Gravida frimärken.  (gissa vad det är!)

skriver svar ikväll! haha

alltså jag repeterar:

Gravida Frimärken.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0