28/1 strax innan midnatt

Smiskar in ett inlägg innan kvällen slår över.

Sade jag det? röck in i lumpen för precis ett år sedan.
för precis ett år sedan innan middagstid så stod vi ca 30 pers i bara underkläderna och blev inspekterade från topp till tå.
Eftermiddagen då? jo var hos bajssugarföretaget och lämnade över CV:t personligen, de blev glada, tyvär har de inget jobb nu. Men i sommar kan de nästan garantera jobb. fin lukt i sommar:D

efter det så gick jag till Centrum och köpte ny tandborste. Totalstädade på toaletten idag och rensade ut allt skit som inte används. Man kan ju inte bli ren på en toalett som är smutsig.

nej nu jävlar, kommer inte på något att skriva. Men jag skrev iaf!

Alltid ngt:)


Potatisbullar och Bacon.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul att du kommenterar i min blogg också. :)

Haha, ja. En gång blev han förbannad på en lök, han krossade den i sina händer. Hahaha. Det vart lökketchup av den.



Haha jasså, men om man inte har en kvinna som kan göra det måste man ju. :)



Ha det superbra!



Kram

2009-01-29 @ 15:36:15
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha ja. Låter gott faktiskt. Eller vanlig ketchup med lök. Kanske något man ska satsa på.



Kram

2009-01-29 @ 21:58:28
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0