29/1 sen kväll

Passa på och skriva lite idag, när jag faktiskt lyckats med bedriften att komma ihåg.

Hänt idag?
Sov för länge igen (enligt mitt tycke) halv nio.
Kliva upp, gå ned i köket och koka gröt och äta den såklart.
 Packa träningsväskan, gå till gymmet. Vad som händer mellan frukosten och att jag faktiskt gick iväg är väldigt oklart. Tog lång tid iaf.
Skönt att träna, skönt att duscha, skönt att basta.

Hemma, äta lunch.

Sen tror jag att jag brottades lite med mammas dagbarn. Men resten av tiden?
Jag vet inte vad jag gjorde, kan jag ha suttit vid datorn och hållt på med jobbsök? Vi säger så. Så slipper jag skämmas.

Följde med bror min på öppet hus för gymnasium. Media gymnasiet. det verkar riktigt schysst faktiskt. Hade inte bangat på att gå där.

Hem, äta middag.

Leka rock gud på guitar hero och på ett höger vänster så är jag här nu.

Sjuuukt händelserik dag, eller kanske inte?

Imorgon blir kanske bättre då jag ska ringa lite lastbilsåkerier och fiska lite jobb.
kvällen ser sjukt oplanerad ut.


Tortelini.

Kommentarer
Postat av: Therese

ibland måste man få klaga faktiskt :P

2009-01-30 @ 15:23:51
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0