12/3 kär återseende

Nu har jag inte bloggat på en månad och tio dagar. Nästan så att jag varit saknad.

Varför inte då? Flera olika anledningar, den ena bättre än den andra. Trött, dåligt med tid ovh ingen lust.
 
Jag tänker inte dra någon livshistoria nu utan skriver ett dagsinlägg och hoppas att jag kan fortsätta skriva hyffsat ofta om lusten tillåter det.

Jobbat idag, utdelningsområde Forum. De har skaffat postfack dit så jag behöver inte dela posten i butikerna men då fick jag istället äran att skriva upp placeringen och namnet på 8x17 brevlådor.  alltså 136 stycken + höghusets lådor som är 8x7 alltså 56 stycken. det tog sin lilla tid och jag spenderade 1 timme innanför forums väggar. Fast med detta kommer delningen att gå fortare i framtiden. Som om någon bryr sig för fem öre.
Slutade jobba strax efter 3(tre) åkte sedan hem och åt gröt, vilade lite sen gick jag till gymmet för en timmes kickboxning, kul!  Kom hem och åt, fixade matlåda till imorgon.
Slappar lite nu och skriver blogg;)

Jobba imorgon, då får jag äran att lägga in alla nya mottagarna med brevlådor på datorn, kan ta sin lilla tid det också. Haha!

Fredag imorgon också. Vi får se hur det blir!

Ska försöka se till att bli klippt i håret snart då det börjar bli en aning långt.
all for now.

rabarberkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0