14/3

Idag ska jag inte skriva så mycket, ska bara stoltsera över att jag köpt adapter till Ipoden (till alla som sett Nike/ipod reklamen på tv) så jag kan registrera löplängd på Nike's hemsida. Skitbra att ha eftersom jag använder mina löparskor när jag delar post. kommer bli kul att veta hur långt jag springer.

Fick ju höra igår att jag springer som en stucken gris.
Sprang och delade henriksdalsringen på under 2 timmar, tummen upp!

Jag åker ju hiss upp och springer ned. Mötte en tant när jag klev ur hissen på våning 5 och hon ska ta hissen ned. Kommer tillbaka till bottenvåningen samtidigt som henne och då har jag delat post på varje våning. Hon såg lite förvånad ut men kommenterade bara min klädsel. Delar i shorts och t-shirt. Jag ser ju inte så jävla vinter ut då.


Min älskade sko, blev fysiskt kär i skon när jag provade den första gången.


Lökligan ikväll!

Fläskytterfilé.


(för träning är väl meningen med livet?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0